Také máte telefonní číslo mobilního telefonu tak stěží zapamatovatelné, že si jej neustále pletete, i přesto, že jej využíváte řadu let? Většina telefonních čísel totiž nemá tak atraktivní podobu, aby v paměti uvízla v naprosto přesném tvaru. Některým lidem to nevadí, zvláště těm, co využívají telefon spíše sporadicky, ovšem mnozí se svým telefonním číslem neustále pracují, předkládají jej svým zákazníkům nebo kolegům a je to do jisté míry také reprezentativní ukazatel. Mnohem lépe zapůsobí, jestliže se pochlubíte číslem (například) 22 33 55, než když je to 15 47 93. Vnímáte ten podstatný rozdíl?
V prvním čísle je hmatatelná jistá harmonie, soulad a krása, a toto oslovuje mnohem lépe, než sled náhodných číslic. Tímto fenoménem se zabývají i tzv. zlatá čísla, jedná se o službu, která zákazníkům nabízí vyměnit své stávající nepříliš znělé číslo za jiné, v podobném duchu, jaký jsme zde uváděli na malém příkladu. Zlatá čísla ocení každý, komu záleží na jeho image a působnosti na veřejnosti.
E-shop – tam, kde dochází k častému kontaktu se zákazníky po telefonu, například v rámci internetového obchodování, vyplatí se mít dobře zapamatovatelné šestičíslí. Na každého to lépe zapůsobí a vypadá to také více profesionálně.
Půjčovny – k častému kontaktu s lidmi prostřednictvím telefonu dochází i v různých půjčovnách společenských šatů, sportovního vybavení, dílenského nářadí a dalších předmětů a pomůcek.
Havarijní servis – kdo poskytuje havarijní servis nonstop, tam má dobře navržené telefonní číslo svůj platný význam. Týká se to například instalatérů, elektrikářů, zámečníků nebo sklenářů.
Sektor služeb – provozujete kadeřnictví, pedikúru, masáže a další z kategorie wellness služeb, kde se zákazníci objednávají i přes telefon, anebo tímto způsobem konzultují své zdravotní potíže? Pak se vám zřejmě dobře sestavené telefonní numero bude hodit.